Stormo podmínky
Storno podmínky kurzů pořádaných Atelierem K1
Milí účastníci našich kurzů, workshopů a akcí,
chápeme, že život někdy přinese nečekané události, které vám znemožní účast na původně zamýšleném kurzu nebo akci. Často ale na počtu přihlášených účastníků závisí rozhodnutí, jestli se náš kurz bude nebo nebude konat. Pokud se účastníci nedostaví v původně plánovaném počtu, nám přesto vznikají náklady na lektora, nájem prostor, pořízení materiálu i na administrátora, který kurz organizačně zajišťuje.
Proto jsme nuceny stanovit storno podmínky pro rušení přihlášek ze strany účastníků a také ze strany nás, lektorů.
Věříme, že to pochopíte.
Zrušení účasti ze strany účastníka
- Pokud se účastník nedostaví na kurz či akci, uhrazený poplatek se nevrací.
- Pokud se účastník nemůže kurzu zúčastnit, může za sebe poslat náhradníka – tato změna je možná i v den konání kurzu či akce. Uhrazený poplatek je převeden na náhradníka.
- Pokud přihlášený zruší svou účast na kurzu či akci, je nutné to provést zasláním e-mailu na adresu lektora, který vede kurz a který s přihlášeným účastníkem komunikoval ohledně platby a rezervace místa. Kontakt na lektorka najdete u patřičného kurzu.
- Pokud ze strany lektora není uvedeno jinak*, vracíme účastnický poplatek nebo jeho poměrnou část takto:
Zrušení účasti Výše vrácené částky
7 dnů před konáním kurzu, akce 100%
6-2 dny před konáním kurzu, akce 50%
2-0 dní před konáním kurzu, ak 0%
Rozhodující je den zaslání e-mailu o zrušení účasti.
Administrativní poplatek za storno kurzu ze strany účastníka činí 150 Kč. O tuto částku bude sníženo vrácené kurzovné nebo jeho poměrná část.
Zrušení kurzu či akce ze strany Atelieru K1
- Tato situace nastane pouze v případě nemoci lektora nebo z jiných vážných důvodů.
- Účastník může po dohodě s lektorem navštívit kurz či akci v náhradním termínu
- Účastnický poplatek bude vrácen v plné výši převodem na bankovní účet, ze kterého byl seminář uhrazen.
- Účastnický poplatek je možné využít na jiný volný kurz po dohodě účastníka s lektorem.
* Atelier K1 je soukromou dílnou, kterou vlastní Vlaďka Pečínková. Tyto storno podmínky se tedy týkají především kurzů pořádaných jejím jménem. Dílnu však poskytujeme dalším lektorům a lektorkám, kteří mají své samostatné podnikání a tedy mohou mít i odlišné storno podmínky. Věnujte tedy pozornost také jejich sdělením a případně se na konkrétní podmínky dotazujte u konkrétního lektora. Děkujeme za porozumění.
1.1.2024
Storno podmínky Iva Šťastná:
- 14 a více dní před datem konání kurzu = 50 % z celkové ceny kurzu
- 0–13 dní před datem konání kurzu = 100 % z celkové ceny